3

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: با هدف ایجاد شادابی و طراوت وزیباسازی جلوه شهر و با توجه به مساعد شدن شرایط آب و هوا، به همت نیروهای زحمتکش سبزبانان فضای سبز این منطقه، معابر، میادین و پارک‌ها سطح منطقه با کاشت گل‌های رنگی و فصلی زیبا شده است.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل پاییز و تقارن آن با بازگشایی مدارس از ابتدای مهر ماه  چهره شهر و معابر پر تردد سطح شهر، سبزبانان فضای سبز منطقه نسبت به جمع آوری گلهای تابستانه که عمر گیاه و زمان گلدهی آنها به پایان رسیده بود، اقدام کردند.

 وی افزود: وجود گل‌ها در معابر و بوستان‌ها موجب ایجاد آرامش و لطافت روح می‌شود که به موجب این امر اکیپ فضای سبز منطقه نسبت به کاشت گل و کاشت نشاء فصلی پاییزه به تعداد بیش از ۳۰ هزار بوته گلدان با تنوع گل‌های داوودی  اقدام کرده است.

صفدری بیان کرد: مهمترین عامل در تداوم وجود گل‌ها، همراهی شهروندان و جلوگیری از کندن آنهاست که این امر موجب ایجاد زیبایی دوچندان در فصل پاییز می‌شود.  

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج خاطر نشان کرد: در آبان ماه سال جاری نیز عملیات آماده‌سازی بستر، تعویض خاک، کوددهی و کاشت گل فصلی بنفشه جهت فصل زمستان و آماده‌سازی برای استقبال از بهار سال آینده توسط فضای سبز منطقه صورت گرفت.

کاشت بیش از ۳۰ هزار بوته گل فصلی پاییزه در معابر و بوستان‌های سطح منطقه ۳ کرج

کاشت بیش از ۳۰ هزار بوته گل فصلی پاییزه در معابر و بوستان‌های سطح منطقه ۳ کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =